Du är på Region Örebro läns webbplats.

Region Örebro län Region Örebro län
Sök

Om barnet inte haft kontakt med Barn- och ungdomshabiliteringen på ett år
och inte har någon inbokad tid
ska ni själva ta kontakt om ni behöver träffa oss.
Vi kommer inte att ta kontakt med er.
Om ni vill kan ni anmäla er och gå på våra kurser ändå.

Tid
Vi skickar tid och information till den adress där barnet är folkbokförd.
När barnet fyllt 18 år står det barnets namn på brevet.
Om föräldrarna inte bor tillsammans
kanske bara en förälder får brev och information.
De måste själva berätta för varandra.

Meddelande på sms
Om vi har fått ett telefonnummer från er
får ni meddelande på sms dagen innan ett besök.
Det går bara att skicka meddelande till ett nummer.

Om du inte kan komma på besöket
Då måste du boka av din tid senast 24 timmar före du ska komma.
Annars får du betala ändå.
Du kan ringa och boka av
eller använda e-tjänsten.

Hade du nytta av innehållet på denna sida?

Senast uppdaterad: den 23 oktober 2024

Läs mer om Barn- och ungdomshabiliteringen - Lättläst